Michelin Primacy HP MO

Ce credem despre Michelin Primacy HP MO?

Posted on |
Michelin Primacy HP MO

Anvelopele Michelin Primacy HP MO sunt printre cele mai bune anvelope de pe piață pentru limuzine de înaltă performanță și autoutilitare de înaltă performanță, care pot fi utilizate atât în ​​zonele urbane, cât și pe autostrăzi și autostrăzi. O anvelopă de vară, evident potrivită pentru toate anotimpurile, cu un concept polivalent și eficientă pe drum, în funcție de opiniile diferite despre produs.

Structura anvelopei oferă o suprafață de contact maximă cu solul pe toate tipurile de suprafețe și are, de asemenea, o rigiditate adecvată pentru a îmbunătăți acest contact cu solul. Aceasta permite, de asemenea, ca pneul să reziste mai mult, datorită uzurii mai regulate a benzii de rulare, care oferă, de asemenea, o stabilitate și o frânare mai mare atunci când este umed, deoarece anvelopa are întotdeauna cauciuc proaspăt în contact cu șoseaua.

În toate aceste construcții, o importanță deosebită are amestecul folosit la conducere, care se numește Elasto Sport. Acest amestec are un amestec unic care realizează o anvelopă cu duritate și durabilitate ridicate, dar cu flexibilitatea necesară pentru a circula și a recolta confortabil în toate tipurile de teren. Este combinat în mod optim cu propria bază de silice completă a mărcii pentru a obține duritatea și rezistența suplimentară cerute de cele mai exigente vehicule.

Pentru a avea o idee clară despre ce oferă acest model în comparație cu alte anvelope similare, vom analiza acum proprietățile de rulare definite în prezent de Uniunea Europeană. În acest caz, aceștia sunt parametrii anvelopelor 205/55/16 91V, care pot varia ușor în funcție de dimensiunile diferite oferite de producător.

În cazul specific al modelului specificat, acesta are un rating C în ceea ce privește consumul de combustibil care se încadrează în media de piață pentru acest parametru. Nu este la fel de eficient ca anvelopele din clasa A, dar economisește o cantitate bună de combustibil în comparație cu modelele F și G, în conformitate cu celelalte modele oferite de producător. Ceva care compensează parțial prețul acestor anvelope.

Citeste si:  Cum si de ce sa verificam presiunea din anvelope?

În ceea ce privește frânele, așa cum am menționat anterior, acestea sunt la un nivel bun pentru tipul de vehicule pe care trebuie să fie montate. Evaluarea specifică a frânării pe umed este clasa B, a doua cea mai mare categorie din acest parametru. Ca test, în comparație cu o anvelopă de clasa F cea mai scăzută, acest tip de pneuri ar frâna cu aproximativ 14 metri mai puțin. Prin urmare, siguranța suplimentară pe care o oferă anvelopa la conducere este considerabilă.

Oferim aceste anvelope cu dimensiuni între 16 și 18 inci diametru și 205 până la 275 milimetri lățime. O propunere foarte completă, care este, de asemenea, prezentată cu diferite rate de încărcare și viteză și chiar atinge dimensiuni la un nivel ridicat, cum ar fi 275 45/18 103 Y, care sunt proiectate pentru vehicule de înaltă performanță, cum ar fi anumite modele high-end de la Mercedes sau Range Rover.

În ceea ce privește celelalte caracteristici, anvelopele au un nivel de zgomot de 70 de decibeli și clasa 2 în clasificarea europeană actuală. Un nivel acceptabil, care nu este prea supărător nici măcar cu dimensiunile mari ale anvelopelor despre care vorbim. De fapt, acești șaptezeci de decibeli reprezintă nivelul de zgomot al tuturor măsurătorilor din această linie de produse.

Avantajul principal:

Această anvelopă a fost special concepută pentru microbuze și berline performante. Compușii rigizi, dar extrem de flexibili îmbunătățesc probleme precum frânarea și rezistența la anvelope.

Dezavantajul principal:

Deși este proiectat pentru vehicule de top, profilul nu este deosebit de sportiv sau agresiv. Deci, dacă doriți o anvelopă cu aceste caracteristici, trebuie să alegeți un model diferit.

Verdict:

Unul dintre cele mai bune produse de pe piață, într-un design clasic al mărcii și cu un amestec combinat de flexibilitate și durabilitate la conducere.